Kormi76 Creative Commons License 2022.01.16 -1 0 123085

Persze,hogy szállítottak belőlük Észak-Europába,szívnak is az ottani tulajok eleget kb októbertől-áprilisig.

A gyengébb hatásfokú generátor régi ismert tény,amíg egy gyengülő akku visszatöltése egy japán/koreai autónak 20-30km alatt megvan az olasz-francia autóknak minimum 50km kell ugyanehhez,természetesen egyhuzamban megtéve.

A távol-keleti masinák viszonylag jól bírják a napi 15-20km-es városi üzemet egy olasz járgány akksija pár hónap alatt kifekszik ha nem iktatnak be egy-egy hosszabb országúti menetet.

Ajánlom figyelmedbe YouTube-on a "Pisti szerel" videocsatornát....egy Finnországban élő autószerelő srác csinálja.Szereti az olasz kocsikat.ért is hozzájuk és ott nagyon olcsón lehet venni  használtan.Most épp egy benzines 147-es Alfával szív a -20fokokban :-)

 

Az Auto-Motor nyomtatott újság 2004/Februári számában újonnan tesztelik az 1.4-es Lancia Ypsilont,erről nem tudok linket adni mert a neten csak cikkrészlet van fenn,itt olvastam először a hidegen való motorrángatásról.

Pár éve a TC-n tesztelték használtan a Grande Punto 1.4 16v-t,ott is olvastam ilyesmiről.

A motorrángatás nem olyan mértékű,hogy azzal tömegesen mentek volna vissza szervízbe,amint megmozdul a vízhőfokmérő a jelenség általában meg is szűnik,ez van nálam is.

Sokan megtanultak együtt élni vele,megszokták.

 

 

Előzmény: Énvagyok148V (123084)