gss Creative Commons License 2022.01.06 0 0 123040

énkérekelnézést

Fb bravó csoportban jópár T-jetről olvastam aminek megrepedt a leömlője, de a vezess.hu használtteszt videó alatt is olvastam róla.

Az M32 váltó kb ugyanez.

Szerencse-felhasználói szokások, körülmények függvénye. Lehet hogy csak óvatosan melegítve és visszahűtve kell használni, nem tudom.

Nálad nem jött elő, másnál vétel után 500km-re.

Olyan is volt aki fel akarta gyújtani mert előtte nem hallott ezekről a hibákról és lepődött mert sorba kijött mindkettő.

De volt olyan aki képbe volt, nem lepődött, javította azóta is használja boldogan. Nem mondtam egy szóval sem hogy ezek mindig-mindenkinek behalnak. (bár lehet hogy az M32 van vmelyikben nem tudom.)

Ezért írtam hogy problémásabb. Szerintem nem légbőlvett általános tévhitet gyártottam.

Javítani-fentartani ezekkel a hibákkal együtt sokkal-sokkal olcsóbb mint egy japánt, franciát vagy németet.

Az alkatrészárak mellet ami még nagy előny a FIAT-nél az a nagyon könnyű szerelhetőség.

(+Ráadásul jobban is néz, de ez ízlés kérdése)

Ja meg hogy a tévhitek miatt olcsóbb a használt fiat mint egy bármi más. (Vsz még egy corsától is hiába ugyanaz.) 

A két 77lovas puntómba 7-8 év alatt kb 180eKm-t tettem, egyiknél sem kellett testkábelt vagy  kormánymű szöghelyzetjeladót javítani. De ha holnap meghal, nem fogok lepődni, mert tudom hogy típushiba és nem én leszek az első akinél előfordul.

Amikor a szokásos kutyacsontot kellet cserélnem 140eKm-nél akkor sem lepődtem, hanem kifizettem a 3000ft-ot a két db-ért és 2 perc alatt egy crovával kicseréltem.

 

 

 

Előzmény: Varshi (123036)