énkérekelnézést
Fb bravó csoportban jópár T-jetről olvastam aminek megrepedt a leömlője, de a vezess.hu használtteszt videó alatt is olvastam róla.
Az M32 váltó kb ugyanez.
Szerencse-felhasználói szokások, körülmények függvénye. Lehet hogy csak óvatosan melegítve és visszahűtve kell használni, nem tudom.
Nálad nem jött elő, másnál vétel után 500km-re.
Olyan is volt aki fel akarta gyújtani mert előtte nem hallott ezekről a hibákról és lepődött mert sorba kijött mindkettő.
De volt olyan aki képbe volt, nem lepődött, javította azóta is használja boldogan. Nem mondtam egy szóval sem hogy ezek mindig-mindenkinek behalnak. (bár lehet hogy az M32 van vmelyikben nem tudom.)
Ezért írtam hogy problémásabb. Szerintem nem légbőlvett általános tévhitet gyártottam.
Javítani-fentartani ezekkel a hibákkal együtt sokkal-sokkal olcsóbb mint egy japánt, franciát vagy németet.
Az alkatrészárak mellet ami még nagy előny a FIAT-nél az a nagyon könnyű szerelhetőség.
(+Ráadásul jobban is néz, de ez ízlés kérdése)
Ja meg hogy a tévhitek miatt olcsóbb a használt fiat mint egy bármi más. (Vsz még egy corsától is hiába ugyanaz.)
A két 77lovas puntómba 7-8 év alatt kb 180eKm-t tettem, egyiknél sem kellett testkábelt vagy kormánymű szöghelyzetjeladót javítani. De ha holnap meghal, nem fogok lepődni, mert tudom hogy típushiba és nem én leszek az első akinél előfordul.
Amikor a szokásos kutyacsontot kellet cserélnem 140eKm-nél akkor sem lepődtem, hanem kifizettem a 3000ft-ot a két db-ért és 2 perc alatt egy crovával kicseréltem.