"egyetlen haszna van: miatta járható állapotban kell tartani a pályát. (Mondjuk ez sem egy utolsó dolog)."
Hát, nem tudom. A 130B is járható, havi egyszer-kétszer PFT menet is van (legalábbis a nyári különvonatozáson kérdeztem, akkor a vonal dolgozói azt mondták, hogy van). Úgy tudom, a 136-oson is volt, de nem volt sok haszna, ma már úgyis nullárol épül át a teljes vonal.
De a 142-es déli része esetében ez részben bejött.
"A kétegyházi oldal egy picit jobb adottságokkal bír, meg ott ugye gyakorlatilag nem épült ki párhuzamos autóbusz-közlekedés."
Viszont ott kisebbek "nagy" települések, meg kicsit talán nagyobbak a távolságok.
Amúgy nagyon aggódok, hogy megy majd a 120-as felújítása miatt az ottani forgalom, mennyire lesz teljes kizárásos a vágányzár, és ha az lesz, mi marad a 121-es vonal forgalmából a felújítás utánra.