lambesz Creative Commons License 2022.01.01 0 0 768

Nem nagyon értek az autókhoz (nem vok autószerelő) és először dsg-vel rendeltem meg az 1.5 tsi-s touranomat, de aztán kicsit utána olvastam és sorba jöttek a negatív vélemények a 7 sebességes száraz kuplungról (nem bírja a melegedést, drága szerelni, csak egyben lehet cserélni a főegységeket benne stb). Végül letettem róla, rendeltem egy manuálisat és azt hiszem nem bántam meg. Lesz majd automata az elektromos autóm, ha odaérünk...

Egyébként az 1.5 tsi-hez csak ezt a (7seb száraz) dsg-t lehet kérni, 250 Nm-ig ezt rakják a kocsikba.

A kocsiban már 78 ezer km-van 20 hónap alatt, eddig nagyon pozitív a tapasztalat. Engem nem zavar a kéthengerezés, a fogyasztásom 6.5-6.9 körül alakul.

Ami érdekes, hogy amíg az első féktárcsám és betétem is 90%-os, addig a hátsó betéten már csak 1-2 mm van...

Kértem a márkaszervíztől árajánlatot hátsó betétcserére, kb 80-90 ezer ft, szólt a válasz.

Hát én végül megvettem havertól 40x%-os kedvezménnyel 15 ezerért a betétet, a régi szerelőm pedig 10 ért kicseréli, még úgyis, hogy elektromos fékes...Hát ez a nemmindegy...

Előzmény: Barangolo55 (767)