Mindenképp gyakorolni akartam,mert itt a csúszós útviszony,vagyis sérülnek az alukarterek.......
A varratom sarok,és résnélküli tompavarrat. LV. 1.5mm
Amper korrekció + 15%
Endi 60%
Endu 0%
Burn +10%
Post 0.1s
Preq 0.1s
Hot i 23%
Ind +5%
Ip-p 35%
Freq 1.7%
Duty 45%
Huzal . Almg5 1mm.
Érdekes a folyamat,mert viszonylag laposab varratot,úgy lehet létrehozni,ha előre, hátra sétáltatom a hegfűrdőt.
Ezek folyamatos varratok,de megszakitáskor is habosodás nélkül indul újra.
A zártszelvény rövid oldalán kb 3mm- es a rés,és megszakitás nélkül berakta.
A sarok varratot 50A rall csináltam,szép homorú lett,de ez is mehetett volna kevesebbel is.
A DP acél esetén is feljeb olvasztotta a huzalt,alunál is ez jött létre. Acél esetén már kitotóztam,hogy kell ennek végét láthatóvá teni,alu esetén is lehetséges,de most nem foglalkoztam vele.
Alu kráter is hasonló,mint awi esetén,szép a fém folyása........






