downer Creative Commons License 2021.12.16 0 0 118838

Ha a csapágyak miatt esne az olajnyomás, akkor azok már olyan állapotban kéne legyenek, hogy mindenképpen hallható jele lenne.

Nem értem, hogy a szerelőd miért nem szedte már szét azt a szivattyút, látható hibák után kutatva.

Egybébként az a cikkszám nem a szivattyúé, valószínűleg csak az öntvényé. Ahogy látom, nem kicsit lesz probléma ennek a beszerzése. Az ePer szerint váltás volt a szivattyúban, mert a blokk és olajteknő is változott, ahhoz alvázszám kéne, hogy bezonosítsuk a megfelelő gyári cikkszámot.
Érdekes, hogy az OP266-ost ajánlják, pedig az az Euro3-aséval néz ki megegyezőnek, miközben az OP267-est ajánlják az Euro3-ashoz, kinézetre pedig tényleg az olyna, mint a tiéd eredetileg... 

Előzmény: Tibike75 (118837)