downer
2021.12.16
|
|
0 0
118838
|
Ha a csapágyak miatt esne az olajnyomás, akkor azok már olyan állapotban kéne legyenek, hogy mindenképpen hallható jele lenne.
Nem értem, hogy a szerelőd miért nem szedte már szét azt a szivattyút, látható hibák után kutatva.
Egybébként az a cikkszám nem a szivattyúé, valószínűleg csak az öntvényé. Ahogy látom, nem kicsit lesz probléma ennek a beszerzése. Az ePer szerint váltás volt a szivattyúban, mert a blokk és olajteknő is változott, ahhoz alvázszám kéne, hogy bezonosítsuk a megfelelő gyári cikkszámot. Érdekes, hogy az OP266-ost ajánlják, pedig az az Euro3-aséval néz ki megegyezőnek, miközben az OP267-est ajánlják az Euro3-ashoz, kinézetre pedig tényleg az olyna, mint a tiéd eredetileg... |
Előzmény: Tibike75 (118837)
|
|