Az óracsoport mutatóinak tesztelésére van egy nagyon egyszerű folyamat.
Az óracsoport jobb oldalán ott, ahol a km-óra legnagyobb számértékét látod, van egy napi számláló nullázó pöcök.
Ezt a pöcköt nyomva tartod, miközben ráadod a gyújtást. Ekkor az óracsoport összes mérőórája elkezd végállástól végállásig mozogni 4 szer, és az óracsoport összes világító visszajelző izzója felgyullad, kivéve az index visszajelzőjét.
Amint elkezdenek mozogni az óracsoport mérőórái elengedheted a napi számláló pöcköt.
Abban az esetben, amennyiben az óracsoport mérőórái ténylegesen végállástól végállásig kitérnek és vissza, akkor nem az mérőóráknál szükséges keresni a hiba forrását.
A motorteljesítmény visszavételét 1500 fordulatra a motorvezérlő "szervizfunkció üzemmód" korrigálja. Nézd meg a fékpedál kapcsolót, néha ez a hiba forrása.
Diagnosztikai hibakód olvasás nagyban segítené a problémád megoldását.