"Azért segítsetek nekem: mekkora különbség van a régi és az új Trabik között? Mármint alkatrészileg."
Nekem 6 evig volt 4u Trabim, a mar regota elsullyedt "Rejtett hibak az autoban" topikban leirtam egy-ket szepsegdijas tettet. Nagyjabol azt lehet mondani, hogy ami a muszerfaltol hatrafele van, az azonos a ketfele Trabin, tehat az alkatresz boseges es olcso. Attol elorefele viszont remalom. Szerelo mondta nekem, hogy "uram, becsulje meg ezt a kocsit, mert ertekesebb, mint egy Mercedes. Azoknal a 30 eves tipushoz is raktaron van az alkatresz, de probaljon meg ehhez egy csavart is beszerezni!" Persze tulzott, de vadasztam mar hosszu hetekig pl. benzinszurore. Az egyedi karosszerialkatreszek, legfokeppen a motorhazteto, egyszeruen nincs. Bontoban se.
"Az addig korrekt, hogy a motor VW."
Ezt tessek surgosen elfelejteni! Eszkozoltek a motron nehany valtoztatast, hogy meg veletlenul se legyenek jok a VW-alkatreszek. Hogy pontosan mi passzol es mi nem, azt nem tudom, mert amig en hajtottam (100e km), addig a motorhoz es a valtohoz nem kellett hozzanyulni, de mas apro-csepro hulyeseg akadt dogivel.
"Akkor most ha rossz a Trabi, hová kell vinni? Mezei autószerelőhöz vagy VW szervízbe?"
Van egy Trabis topik, keress ra, abban talalsz nehany cimet. A VW szervizek 100 m-es korzetet tilos megkozeliteni 4u Trabival vagy Warcival... :-)))