nohab Creative Commons License 2021.12.01 0 0 106268

az akku managementnek, pláne, ha öntanuló, észre kellene venni, hogy volt egy áramszünet és azóta fickósabb az akksi

 

Ez már koncepció kérdése, a BEM elsődleges feladatának a gyengülő akkunál az autó működőképessének a megőrzését tekinti, tehát szar akkunál még ideiglenesen sem fog olyat engedélyezni, hogy több energiát vesz ki az akkuból mint amennyit betesz a generátor, és később sem fogja próbálgatni magától, hogy "na most felrúgom ezt az elvet 'szt vagy beindul legközelebb az autó, vagy nem". Erre van a protokoll kitalálva.

 

A művelet meg alapvetően a te érdeked, mert haldokló akkunál simán dönthet úgy a BEM, hogy te felkapcsolod az ülésfűtést, a tükörfűtést, a szélvédőfűtést, ő meg azt mondja, hogy akkor most az ülést nem fűtjük amíg a tükröt meg az ablakot igen, de igazából bármilyen elektromos fogyasztót korlátozhat, ha szükségesnek látja (nyilván a kényelmi oldalról kezdi). És ha egyszer ide eljutsz, akkor ha nem mondod meg neki az akkucserét, akkor itt is maradsz (azt, hogy esetleg hosszú idő alatt öntanulással kijön-e innen azt nem tudom, de minek szenvedni ilyen korlátozásokkal, ha ott a megoldás).

Előzmény: TWdoktor (106245)