I.Blasius Creative Commons License 2021.11.20 0 0 684

Üdv, az enyém eladó 200-ért, ha érdekel:)

 

Nos, 11 ezer km lesz benne hamarosan, most lesz 3 éves. A tapasztalatok tulajdonképp nem rosszak, főleg az RKS tulajok szívásának fényében, mert jól abszolválta a km-eket, a fogyasztása is lement, általában 4 litert tankoltam az 5 literes tankba, ekkor kb. 110, majd később 130 km-t tettem meg. Országúton 70-80-al megvan a 150 es hatótáv. A gyorsulása 70-ig szuper (pl. Astoria McDonalds lámpától állórajttal indulva a Nemzeti Múzeumnál megvan a 75:), a végsebessége pedig 95 km, az órája pedig alig csal. 8 LE-től szerintem ez elég jó.

 

Viszont az olcsó gyári alkatrészből kellett is azért néha: Lehet, hogy a budapesti utak a ludasak, de 10 ezer km-nél cserés lett az első-hátsó teleszkóp (20 ezer Ft a gyári összesen:), lecseréltem a szíjat és a görgőket, első-hátsó fékeket is. Cseréltettem a hátsó kerékcsapágyat is (persze nem az kellett bele, ami a gyári képviselet oldalán is jelölve van a rajzon, de legalább nem drága a cucc). Sajnos a munkadíjak még maszek szerelőnél is relatív magasak, mert szét kell szedni a fél robogót pl. a hátsó csapágycseréhez, vagy az első izzó cseréjéhez. Cakkumpakk 150 ezer Ft-ba került a 10 ezer km szervízköltsége mindenestől, így ezzel a 15 Ft/km-rel lehet számolni. Összességében szerintem jó kis robogó ez, hozza kb. egy Kymco Agility megbízhatóságát (olyanom is volt 10 éve).

 

Újat csak akkor vegyél, ha sokáig megtartod, mert a relatív olcsó új ára (vagy a régi rossz híre) miatt nem nagyon lehet használtan eladni normális áron. Igaz, jövőre valszeg nő az új ára majd, mert drágult a szállítás, meg gondolom EUR 5-ös lesz.

Előzmény: CsA (683)