ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.11.18 0 0 1132

Néhány meggjegyzés:
1. "Az M0 nyugati szektorárának megvalósítása is szóba került, megépítését gyakorlatilag minden jelenlevő támogatta" -- csak az nincs említve, hogy melyik polgármesterek voltak jelen... ügyes :) csak ilyenformán nem túl komolyan vehető a híradás...
2. "Piliscsaba szempontjából jó hír, hogy annak a belterületi elkerülő útnak, amely garancstetői feljáró közelében indul és a Vár utcán át a Kenyérmezei patakot keresztezve a Hosszúrétnél éri el a 10-es utat a tervezése megkezdődött." -- ez az a 1133 szakasz, aminek a nyomvonala egyszer már elvileg megvolt, csak aztán elhasalt? Erősen hazárdjátéknak tűnik nekem a belterületi nyomvonal, ha helyi lennék, nagyon nem tetszene az ötlet...

3.  az M10-nek remélem mindenki drukkol... az M10 kapcsán az a kép alakul ki bennem, hogy minden a minél több EUs forrás lehívására van optimalizálva, az, hogy a közbenső éveket hányszázezren mennyire szívják meg, az meg nem túl érdekes...

 

Az M0NY-hoz meg annyit, hogy az OTrT tv. 14. § (8) bekezsdés magasra tette az alaki jog szempontjából a mércét. Az én olvasatomban az önkormányzatok elé tolunk 2-3-4-5 alternatívát, hadd válasszon módszer önmagában kevés, ugyanis, ha egy önkormányzat az érdeksérelmek minimalizálása érdekében azt mondja, hogy adjatok alternatívát 3 utcával arrébbi csomópontra és/vagy ezt vagy azt a környéket elkerülő nyomvonalra stb. akkor hajrá! A tervező szerény véleményem szerint nem árt, ha felköti az alsóneműt...

Előzmény: . kata31 (1131)