Teo papa Creative Commons License 2021.11.04 0 0 67063

El vagy te tájolódva. Én egyáltalán nem úgy éltem meg a bódé használatát, hogy szívás lenne. Már a 2005-ös sem volt az. A Grand Voyager egy nagyságrenddel szívásosabb volt, bár ott sem a motor, hanem a váltó volt a szívás oka. Aztán a 2011-es bódéval sem szívtam, ezért cseréltem le most egy 2014-esre. Meg van ugye egy 2012-es Sharanunk is.

A Mazda meg .. azzal se volt semmilyen szívás, csak a 320e km, meg annak a sorsa, hogy vétel óta (176e km) szerelőautó, ergo a komplett riasztó / kamerás szerelőcucc benne "lakott" és a fiúk úgy használták, ahogy, ezek megindították az amortizálódás útján. A végső lökést pedig az adta, hogy lecseréltük a Sharanra, aztán szegény mindenki által használt lóti-futi autó lett, de rajtam kívül senki nem törődött vele. Hidegen már rendesen füstöl, meg elég egyenetlen az alapjárata is, motorjához nem kellett nyúlni, turbóhoz se, kuplung, kettőstömegű gyári és nem zörög, nem rossz helyen fog, szóval még nem érzem, hogy cserélni kéne.

Emlékszel, hogy "elátkoztál" a 30e km-es olajcserével? Nos az eladott bódéba (375e km) soha nem kellett olajat tölteni az olajcserék között. Se motorhoz, se turbóhoz nem nyúltunk soha, ahogy a kettőstömegű is gyári (és az se zörgött). Meg a váltót se kellett piszkálni, DSG olajcsere szigorúan 60e km-enként és helóó. Szóval egy ilyen autóra még véletlenül se mondanám hogy szívás.

 

Teo >

Előzmény: kiss_atti (67045)