Majdnem, megírom az eposzt :)
Csapó 220, Ducato MTA robotváltó.
Mint írtam korábban, távirányításban próbálok segíteni a barátomnak.
Diag - Multiecuscan, kommunikál rendesen, parancsokat végrehajtja.
Volt már mindenféle hibakód, eljutott odáig a történet a hidro akku csere után, ami volt korábban is, kinyomócsapágy (és környezete) hibára panaszkodik.
Nem teszi sebességbe, nem mozdítható az autó.
Diagban a nyomólap elmozdulás elméletileg a tanult értéken van, de mint idővel kiderült, nem NULLA a kuplung fordulat, ezért nem teszi sebességbe.
A kuplung 30e Km-el ez elött volt cserelve, a holland szervízből a tök normális munkafelvevő elküldte a munkalapot meg a számlát.
Volt légtelenítés mindenhonnan, az eredmény nem változott.
Szétszedettem az aktuátort.


Így nézett ki szétszedés után:

Létezik hozzá felújító készlet, abbna van az a bizonyos zsír, amire szükség van az összeszereléshez.

Ezért nem mindegy, h milyen zsír kerül bele, mert a HÁTSÓ karmantyú mögé kell csak tenni belőle, viszont a derék hollandok, televágták vele valószínűleg a 2 karmantyú közötti elválasztó teret is.

Holnap majd kiderül, hogy a tisztítás és a helyes összeszerelés megoldja e a problémát.