majkel Creative Commons License 2021.10.30 0 0 200122

Majdnem, megírom az eposzt :)

 

Csapó 220, Ducato MTA robotváltó.

Mint írtam korábban, távirányításban próbálok segíteni a barátomnak.

Diag   - Multiecuscan, kommunikál rendesen, parancsokat végrehajtja.

Volt már mindenféle hibakód, eljutott odáig a történet a hidro akku csere után, ami volt korábban is, kinyomócsapágy (és környezete) hibára panaszkodik.

Nem teszi sebességbe, nem mozdítható az autó.

Diagban a nyomólap elmozdulás elméletileg a tanult értéken van, de mint idővel kiderült, nem NULLA a kuplung fordulat, ezért nem teszi sebességbe.

A kuplung 30e Km-el ez elött volt cserelve, a holland szervízből a tök normális munkafelvevő elküldte a munkalapot meg a számlát.

Volt légtelenítés mindenhonnan, az eredmény nem változott.

Szétszedettem az aktuátort.

 

 

Így nézett ki szétszedés után:

 

Létezik hozzá felújító készlet, abbna van az a bizonyos zsír, amire szükség van az összeszereléshez.

 

Ezért nem mindegy, h milyen zsír kerül bele, mert a HÁTSÓ karmantyú mögé kell csak tenni belőle, viszont a derék hollandok, televágták vele valószínűleg a 2 karmantyú közötti elválasztó teret is.

 

 

Holnap majd kiderül, hogy a tisztítás és a helyes összeszerelés megoldja e a problémát.

Előzmény: cam aro (200118)