Carina_S Creative Commons License 2021.10.29 -1 0 30244

Itt most te egy fontossági sorrendet próbálsz meg felállítani, ami az utak rangjának megfelelő módon van általad osztályozva. Az addig látszólag oké is lenne, hogy a főúton feltétlenül feleljen meg a szabályoknak, az elhagyott hegyi utakon meg világítson kedve szerint.

 

Csakhogy az olyan megfelelő világítás beállítása amely a forgalom többi résztvevője számára is elfogadható (időben meglátnak téged, de te ugyanakkor nem vakítod őket, stb. ... ... ...) műszaki szempontból nem 1-2 másodperc, hanem min. 5-10 perc, amire a kanyargós hegyi utakból a forgalmas főútra rákanyarodáshoz szükséges elsőbbségadás közben nincs idő, mert a forgalmat indokolatlanul tilos feltartani, így emiatt az összefüggés miatt az amit leírtál nem fogadható el.

 

A járművek világításának ui. olyannak kell lennie, hogyha bármilyen hirtelen változás azonnal szükségessé a világítás bekapcsolását, akkor azt egy szemvillanás alatt be lehessen kapcsolni.

Éppen ezért az olyan megoldás a jó, amelynél a lámpa világítás tulajdonságai készre be vannak állítva úgy, hogy az szükség esetén egy pillanat alatt használatbavételre kész állapotban*** legyen. <---(***Pl. a dinamó kerékhez döntését lehetne egy kis húzóbowdennel a kormányra szerelt kis segédkarral átállítani ki/be állások közt egymásba átváltva, vagy pedig a dinamó legyen állandóan nekidöntött fix helyzetben, és ekkor a világítás egy, a kormányra szerelt kis kapcsolócskával egy pillanat alatt ki/be-kapcsolható lehetne.) Ennyi minimális fejlesztés a kerékpárosoknak is kijár(na), hogy a fontos funkciók (világítás) kezelhetősége ez(ek) által javuljon.

Előzmény: xrami (30243)