btipus Creative Commons License 2021.10.18 0 0 809118

Sztem a KERS az kivétel, az qva jó cucc, ahogy pl. alkalmazták a kezdeteknél az kifejezetten tetszett, olyan volt mint régen ha feljebb emelted a turbónyomást mint Mad Max.

A kék zászló  az nálam betonba vésett szabály, van egy lassabb autó meg van egy gyorsabb autó, amennyiben nem körpályás autóverseny lenne soha nem találkoznának a tempójuk alapján, de körpályás a versenyzési forma így találkozhatnak akár többször is, nyilván joga van a lekörözöttnek is a pályán lenni, de nem bocsátkozhat pozícióharcba mivel nincs pozícióban a neki kört adó versenyzővel..

..és rengeteg visszaélésre adhat okot, ha elveszik a kék zászlót (biztos nem véletlenül vezették be annak idején).

A kört visszaveheti, ha adott szakaszában gyorsabb a versenynek, de még akkor is ott van hogy köztük úgy egyébként pályától függően ~3-7km van.

-

Igen sokszor látni hogy a hátsó régiókban a lekörözés mennyire szét tudja szedni a lekörözött versenyét, jön egy 4-s vonat, és mire félreáll már bukik vagy 6másodpercet, aztán majd megint jönnek.

...ez van, erősödni kell. Van rossz vezetés, van reklámhordozó csapat..stb, szär oké, de lehet jobban csinálni. 

Előzmény: Warlimont (809113)