segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.10.11 0 6 41153

rég idejét múlt ez a kiegyenlítősdi

 

Idejét múlt, vagy sem, ez van, meg még lesz is egy darabig.

Tudod, a bézé is idejét múlt...

 

Közben meg ETCS-es Taurus hordta a szenet a bányából az egy köpésre lévő erőműbe Mo-n.

 

Hogy az RCG hogyan pocsékolja a flottáját a bolgár, meg román kihúzókban, a B2-n, meg még sok-sok helyen, az szintén megér egy misét, csak épp nem ebbe a témakörbe tartozik. Nyilván, ha tehetné, 1142 járna a szántóföldre, csak hát nem tud.

 

Meg azért amely kád dülöngél a susnyásban, az előző éjjel még simán húzta kétszázzal a gyorsvonatot, vagy meg tolta az ilyen-olyan ingákat, és vice-versa.

Abba a flottaegységes (azért 282 darab U2-es van, ami szabad szemmel jól látható) koncepcióba bőven belefér, volt forrás, és jól indokolható a közel univerzálisan felszerelt géppark. És ha holnap jön egy új feladat, akkor nem kell vakarózni, meg közbeszt kiírni, mert van mivel csinálni.

Ahogy a 1293 flotta is kapott Antwerpentől a Boszporuszig mindent, pedig jól sejthetően viszonylag keveset fognak példányonként Hollandiában kódorogni.

Az univerzalitásnak vannak kétségbevonahatatlan, megkérdőjelezhetetlen rövid távú és perspektivikus előnyei is.

 

De, persze, megértettük azokat is, akik levagdalták az 502-es LZB jeladó kábelezését, mert nem akartak szilivel menni. Az ő szemszögükből teljesen érthető.

Előzmény: 1047 005-2 (41149)