Szükség?
Ja, ha a szegedi személyfordában járna, még a fél mozdonyt nyugodtan kiszórhatnák.
Gyakorlatilag vettek egy ferrarit, aminek a negyedik sebességnél lehegesztettek a váltókulisszáját.
Tizenéve a kék kád a start egyetlen potenciális cseredarabja a bejáró osztrák gépek ellentételezésére. Ebben a feladatkörben pedig csak kompromisszumokkal süthető el, egyre és egyre nehezebben (mondjuk úgy, hogy azért jár még be, mert a start meg van sajnálva, de a szomszédnak csak nyűg, ahogy a traxx meg a talent is).
Évekig volt a flotta egy ötöde (a start számára) rettenetesen rossz kondíciókkal a gyesevnek bedobva, ahol lópikula teljesítménye nem volt, az idő túlnyomó részében valahol ácsorgott, illetve a bevetési területén is csak a kertek alatt tudott közlekedni, feltételhiányosan.
Arról pláne nem beszélve, hogy épül ki az etcs a máv hálózatán is, amit illene használni.