FERENSZ Creative Commons License 2021.10.08 0 0 2356

DeAgostini Lada 2107:

 

 


Elérkezett hát egy újabb KMO börze, Én pedig élvezettel vártam a vasárnapot - mint mindig ilyenkor - hogy kinézzek rá.
Nem terveztem venni sokat, noha volt egy-két beszerzéses modellem szokásos emberemtől, de még nem érkeztek meg, viszont eladásos példányokat vittem, mert volt egy-két biznisz lebeszélve.
Ugyanis hogy a minap kutakodtam ugye előkerült a Corsa aminek a lámpáit feljavítottam, majd pedig a másik Corsa is, melynél szintén kellett eszközölni eme kis opciót.
Így elő került 1-2 példány melyeket már megszereztem más színben - pl a Minichamps lila Ford Mondeo kombija, amit úgy emlékeztem már eladtam - de tévedtem.
Na gyorsan fel is raktam.


Nem terveztem semmit venni, csak az eladásokra akartam koncentrálni, de azért ahogy az lenni szokott, mégis volt 1-2 dolog ami beparkolt.
Hiába na, börzéről biztos nem jön el az ember üres kézzel.


Korábban is nézegettem már ezt a Ladát, de nem szántam rá magam.
Nekem a kék, fehér kerekekkel nem jött be, a 2105-ösként eladott - 2107-es kasznival - fehérben az nagyon jó volt, leszámítva a kis hibát persze.
Viszont gondoltam erre rákérdezek az egyik eladó asztalánál és nem is volt rossz árban.
Már hoztam is el.


Sajnos persze a króm hűtőmaszk már nem úszta meg, és ezüstre lett cserélve.
Kár, mert ennek mindenképp krómnak kéne lennie, talán majd cserélem.
Viszont tetszik hogy a Lada embléma szépen virít rajta.


Az viszont tetszik hogy a hátsó lámpáknál már legalább próbálkoztak, mert nem egy sima pirossal intézték el, hanem kapott rá tolató festést.
Persze akkor már a sárga se tartott volna semeddig sem, de nem csüggedek.
Úgy voltam vele majd megpróbálom orvosolni, noha azt tudni kell, hogy a Lada 2105-2107 nem tartozik a könnyen orvosolhatók közé, ugyanis kívülről látszanak a lámpa üvege mögött lukak, viszont nincs átfurva a modell, ekte nincs elkent vég egyrészt hogy leszedjük, másrészt hogy kilökjük, hanem általában ragasztva vannak a lámpák, így ez kicsit nehéz dolog.
Néztem is hogy le tudnám-e szedni, eleinte elvetettem az ötletet, de csak zavart a dolog, majd nyeltem egy nagyot és mondom kockáztatok.
Az egyiknél volt rés, ott látszott hogy talán könnyebb dolgom lesz, de a másiknál totál nem volt a kaszni és a lámpa között rés, így gondolkoztam nekiálljak-e mivel az keményebb dió lesz.
De nekifogtam.


Szerencsére a bal oldali - amelyiknél rés volt - könnyen lejött, igaz hogy a bal oldali pecek beletört de sebaj, viszont a jobb oldalinál érdekes módon egyben jött ki mindkét pecek, ott viszont pici nyom maradt ahogy kiütögettem.
TIPP: ha ilyen van a tűheggyel érdemes a lukak vonalában haladni fentről lefelé, hogy ott engedje el inkább a rögzítés.
Látható is a modellen a bal oldali lámpánál hogy a tűhegy okozta karcolások ott haladnak a lukak széleinél.

 


Leoldottam, sőt le is kentem a hátulját és a bal oldali lámpa már el is készült, majd pedig bekerült a helyére.

 


Természetesen utána következett a másik és az is a helyére került.

 


Szerintem azért sokkal jobb így ez a "parasztMercedes" :D

 


TIPP: érdemes nem csak a lámpa felületi részét megcsinálni az adott színnel, hanem pl a tetejét, valamint a külső és belső oldalán is, hogy még jobb legyen az összhatás és erőteljesebb a színfedés.