raider
2021.09.27
|
|
0 0
23907
|
Nézzük akkor a gyári leírást a motor kiszereléséről (magyarul, de ha kell beteszem a német forrást, lényeg az utolsó sor):
"Álljunk a gépjárművel egy emelőpadra, vagy egy szerelőaknára.
- Kössük le az akkumulátort és vegyük le a motorháztetőt.
- Engedjük le az automata váltóból az olajt.
- Vegyük ki a légszűrő házát a gumicsővel és a szűrővel együtt.
- A klímaberendezés légcsövét szereljük ki (ha van)
- Engedjük le a hűtőfolyadékot a hűtőből és a motortömbből is. A leeresztő csavart a hűtőn alul találjuk, a motorblokk dugaszai (négyzetes) az olajszűrő és a generátor felett helyezkednek el.
- Adandó alkalommal eresszük le a motorolajt is.
- A klímás autónál az elektromos ventillátor csatlakozásait, a nyomáskapcsolót, a kompresszort és a hőkontakt kapcsolót kössük le, majd a három ponton rögzített elektromos ventillátort, továbbá a hűtőtámasztót és az akkumulátort szereljük ki.
- Vegyük ki a motor és a hűtő közötti hűtővízcsövet és kössük le a hűtő túlfolyócsövét.
- Automata váltós autónál a váltó hűtőrendszerét és az elektromos ventillátort kössük le.
- Klímával szerelt autóban a négy ponton rögzített kondenzátort lazítsuk meg.
- Vegyük ki a hűtőt és a ventillátorházat.
- Lazítsuk meg a klíma csövein a bilincseket, majd mindkét rögzítőcsavarját a kompresszor ékszíj feszítőgörgőjének. A feszítőcsavar segítségével lazítsuk meg az ékszíjat és távolítsuk el a feszítőgörgő csavarját. Majd a kompresszort a 4 db (2 anya 2 csavar) saját rögzítési pontjánál lazítsuk meg, ezután billentsük meg és vegyük ki mindkét ékszíjat. A kompresszort amiről lekötöttük a csövet és a kondenzátor-párátlanítót helyezzük a jobb oldali sárvédőre.
- Kössük le a következőket:
– a baloldali hengerfej testkábelét
– a vezetéket a hőkapcsoló és a hűtővíztermosztát között
– a fékrásegítő vákuumcsövét
– a benzinpumpa mindkét benzinvezetékét
– a porlasztó működtető rudazatát
– a magas- és kisfeszültségű kábeleit a gyújtótekercsnek és a gyújtáselosztónak
|
Előzmény: Birotor (23906)
|
|