Ganz Hunslet már nem létez. Van helyette a Holdingon belül Ganz Vagon.
ICS-t is vicc lenne gyártani, akkora padlómagassággal...egyébként a KCSV-t is azért így csinálták, mert _felújításra_ volt cimkézve a pénz, ezért de jure nem gyárthattak új járgányokat. De facto a karosszériát is ki kellett cserélni szilárdabbra, ami a tetőre pakolt elektronyikát elbírja.
Ekés András: 4, 105 azért lett szétszedve, mert nem lehetett tartani a menetrendet. Minél hosszabb a viszonlyat, annál kisebb az esély arra, hogy ne verődjön el. Namost, ha visszacsinálnád...sokan nem örülnének. Másfelől, ha valaki netán mégis keresztülutazna a Deákon, akkor már meggondolja, hogy esetleb MFAV-val menjen tovább a Hősök tere irányában, tehát van ebben egy kicsit olyan törekvés is, hogy arra tereljék az utasokat. Ha végigmenne a 4-es, akkor nyilván nem szállna át.
62-es busszal kapcsolatban, lehet, hogy nem sokan mennek Kőbányára, de ez egyáltalán nem biztos. És nem csak az a lényeg, hogy mennyien mennek mondjuk az Örsre, de az is, hogy miért, és hogy miért oda mennek. Tisztán keresztmetszeti megfontolással nagy bakot lehet lőni.
AVM-nél szerintem tudják, hogy milyen járgányon van, és nem fognak olyan helyre küldeni buszt, ahová nem lehet mennie. Tud kommunikálni is a sofőr és a díszpancser, szóval nem lesz ebből baj, nyugodj meg :)