igenis Creative Commons License 2021.09.21 0 0 2194

 

 Üdv nektek!

 

 Kormánycsapágy kérdésben azt kell mondjam, hogy csakis a gyári Japán NTN a nyerő. Az eredetivel hajtom a gépem és kutya baja pedig már lassacskán 70 000km-nél jár. Egyszer kentem és utána húztam picit mióta megvan.

  Az alsó csapágyon múlik minden. Ott a nagy terhelés és az esetleges por és mocsok bejutásának is sokkal jobban ki van téve.

 A felső leginkább csak támaszt. Bőven elegendő oda a golyós is ahogyan a gyár is szerelte. Ismeretségemben tettek már be egyéb típust és 30-40k km-nél nem bírták tovább de leginkább addig sem, hiába a marketing.

 Az alul felül görgős, látszatra erősebb de silányabb acélból készült szett ha alul beverődik és enged akkor vége mindkettőnek. Megmozdul az illesztés és egy-kettőre beverődik.