glbtech Creative Commons License 2021.09.21 0 0 2766

Nem egy lehetetlen projekt, a legnagyobb hiány tényleg a rendes gumiszerelő vas volt. ( Illetve utána a pumpa ) Sajnos ezeken a felniken nincs olyan mély árok mint az autók felnijein, ahova jól be lehet húzni a szembe oldali peremet, alapvetően ezért nehezebb leszedni a külsőt. Múltkor raktam fel kézzel egy szett autógumit, azt egészen viccesen könnyű volt szerelni. Persze oda nem árt egy második ember, aki rá tud állni szembe a gumira, hogy az ágyba menjen a perem, vagy az a gyorsszorító-féle szerszám ami ugyanerre való. Na meg sokat számít a síkosítás, ami az út szélén ugye nem volt adott. :-)

Viszont megjöttek előre is az új rugók, szimeringek, ha kilábalok a takonyból, akkor megújul az Innova futóműve. Érdekes, hogy bár az egyik hátsó csillapító biztosan olajmentes már, és a másiknál is vannak nyomok, de csak nagyon ritkán veszem észre menetben. Mondjuk be tud lengeni, de nem pattog el. A gyári új sem valami betonkemény húzásra, de biztosan jobb lesz mint most. Elölre is kap új olajat, új rugókat. Valamikor megrendelem az új nyerget is, és akkor új lesz a 97.000 km-es motor. :-)

Előzmény: Petrányi Jen (2765)