SzigDani Creative Commons License 1999.12.07 0 0 1919
Nehany megjegyzes: az MIXA es az MXA kocsikat alulrol nem lehet megkulonboztetni, ugyanolyan az alvaz es a forgovaz.
Carpy BKV tamogatasos megjegyzesere valaszoltam az Allami tamogatast a BKV-nak cimu temaban. Akit erdekel, ott megtalalja.
Angyi: ne anyazz!!!!
RET-es UV: en is a mnet-fek hengerre tippelek, bar asszem most atraktak egy par erintkezot az iranyvaltora (???). Mindenesetre fekezni kell valahogy. Szerintem csak egy adminisztrativ dolog, hogy csak a MUV-ot irtak ki hegyipalyara alkalmasnak, az osszes RET-es UV ilyen lehetne.
Az UV-ken eredetileg ugy volt hogy 1996. utan nem sinalnak AFJ-t. Most a fenycsoves UV-k AFJ-sek. Mindegyik megkapja a RET-et es az uj vezeralas ajtot. Csuszasmentes padlot asszem csak az AFJ-sek kapnak, a tobbin marad ami volt.
15-os busz: Tudom, hogy nem divat ezt figyelembe venni, de van a vonalon ket viszonylag olcso piac, meg nehany egeszsegugyi intezmeny, valamint egy nagy rakas nyugdijas. Nos ez utobbiaknak a 2-es villinger kisse megmaszhatatlan (bar nem Tatra:)). Van egy csomo jarat, amely gazdasagilag rossz, de avaros eletehez szukseges. (Most itt azt nem mondom, hogy a Fovam teriek ne szoljanak bele a kozlekedesbe, mert valahogy mindig ok keritik elo a penzt ra, pedig jo lenne ha vissavennenek az arcukbol.)
Illes: nezd meg a Karinthy uti palyat. Melyik van jobban lejavulva, a 17-es vagy az?

SzigDani