Törölt nick Creative Commons License 1999.12.07 0 0 1916
Csepeli HÉV kirájjság!
Aszongyák HÉVesek, hogy jobban szeretik az MIX-et az MXA-nál. Lelkük rajta, nekem mindegy, csak legyen rajta fűtés (van).

Népbaszódság: 94-ben adták el a lelküket végleg, amikor "országos" napilap lettek, addig legalább tiszta sor volt, hogy milyen vitorlába fújják a szelet. OK, ez politika, amiért mégis megemlítem, az az, hogy szerintem meg kellene várni, vagy BKV-s körökből megtudni a valódi megszüntetési terveket, addig felesleges rémhíreken és azok következményein csámcsogni. Kicsit úgy vagyunk már ezzel, mint a nyuszi a róka porszívójával, már most szidjuk a BKV-t, holott lehet, hogy szó sincs ezekről. Hangulatkeltés megy ezerrel, a szoclib elftássak most hisztériát csinálnak, lássa mindenki, hogyan döglik a szegény főváros.

Angyi: Mondd, Miskolcon tényleg annyira katasztrófa a járműpark? (Mindjárt megnézek erről valamit.) Most szigorúan az ország és azon belül a térség állapotaihoz viszonyítva. Mert úgy látom, hogy szépen jönnek az új járművek, és bár még nem látszik hogyan, de azt a 16 házi csuklóst is le fogják tudni cserélni, ebben biztos vagyok. Nade, ha megnézed, milyen zászló alatt feszít az általad idézett T.Asztalos Ildikó (ugye nem TörzsAsztalos? :) ), akkor mindjárt egyértelmű, hogy mit miért mond. Én nem tartom feltétlenül fontosnak, hogy az állam támogassa a helyi tömegközlekedést, már csak azért sem, mert ha az önkormányzati tulajdonú cégeket elkezdi támogatni, akkor jönnek majd a Volánok, hogy ők is kérnek lóvét azért, mert itt-ott amott ők is csinálnak helyi közlekedést. Na, és akkor próbáld meg ezt valami keretek közé rendezni. Helyi tömegközlekedés legyen teljesen a helyi önkormányzatok dolga, az állam szerepe csak közvetett lehessen, így tiszta sor.

Carpy: Igen.