-ikszipszilonze- Creative Commons License 2021.09.18 0 0 122873

Azt mondja őnarancssága, hogy hill holder unavailable.

Nem szép dolog ezzel zaklatni szegény júzert, de hát már nem mai csirke az autó, elnézem neki.

Az internet népe nagyrészt azt állítja, hogy a kuplungnál van egy kapcsoló és az tud elfáradni. Dobtam egy hátast a pedálokhoz és valóban igaz az állítás, van ott egy kapcsoló. A törzsi rituáléknak megfelelően megmozgattam, megsimogattam, kábelt kihúztam és vissza, megígértem neki, hogy felgyújtom, de nem múlt el a zaklatás. Megnéztem diagnosztikával az ABS/ESP modult és ott virít a hibakód, miszerint clutch switch failure van, valamint kiolvastam a pedálról mit gondol. Azt gondolja, be van az nyomva, akkor is, ha nem. Szóval gyanakszom, hogy ezt a kapcsolót ki kellene cserélni.

Kiolvasva az internetet arra jutottam, hogy kinyomott kuplung pedálnál a kapcsoló pöckét (amit benyomva érzékeli a pedál pozícióját) ki kellene húzni, ezáltal össze tudom nyomni, majd a két kis oldalsó pöcköt a kapcsolón és kihúzhatom a helyéről. A problémám csak az, hogy a telefonnal készített képek alapján nekem nem olyan a kapcsoló mozgó pöcök része, mint amire írják, hogy első lépésként azt kellene kihúzni a boldoság útjára való lépéshez. Egyelőre az erre alkalmas szerszámnak még nem szóltam, hogy feladat lenne, gondoltam előtte kérdezek, bár ilyet igazi férfi nem tesz, pláne autó témában.

 

Szóval ami nekem van az ilyen:

 

Az internet népe viszont erre írja, hogy a pöcköt ki kell húzni, utána tudom csak összenyomni az oldalsó pöcköket, ami rögzíti ezt a kis huncut szerkezetet a helyére:

 

Mi lehet az igazság? Álljak neki és tépjem meg a fejét, mintha nem lenne holnap? 

Akár el is vihetném szerelőhöz, pláne, hogy az éves olajcsere most jön, de hát ő megcsinálná 1 perc alatt, aztán csak rosszul érezném magam, hogy még ezt sem tudom megcsinálni, micsoda férfi vagyok én?!