zöld_I Creative Commons License 2021.09.13 0 0 80183

Ma Kis Andrisnak köszönhetően- áldassék a neve ezer íziglen- mehettem "a" megatronnal, aminél nincs följebb, amiről csak

kevesek lába ér le, aminek a nevét minden autóvillamosságszerelő előbb utóbb megismeri: az 1250 GSA-val. 

Velem volt a kisebbik gyerekem is, aki nem annyira feketőves járműbuzi, viszont imád hátul ülni. Mint egy rendes,illedelmes, keresztény nevelést

kapott ifjú, az első, amit mondott leszálláskor...nos, az nem annyira tükrözte az előbbieket, viszont remekül keretbe foglalta amit a motorról 3 szóban

el lehet mondani:

Ez kib@szott jó

:D 

Több, általam tisztelt kolléga mondta, nem annyira érez változást az 1200-höz képest. Fordulatszámokkal nem tudok szolgálni, de ha az ember leforgatja 

úgy rendesen, határozottan érezni, hogy harmadikban is visszateszi az elektronika a kereket az útra, miközben a körülöttünk levő kisebb garzonlakásnyi motor kimondottan ilyesztően gyorsul. Én ilyert egy vizesen sem éreztem, pedig azok sem gyengék egyáltalán.  A blokkból jövő hangok érdekesek, kb mintha 0.50-es szelephézagot állítanánk egy levegősre, de minden fordulaton olyan, nincsenek random betonkeverős hangok. A gyorsváltó király. Sportcipőben próbáltam. Kékben. Van a váltónak egy sweet spotja, valahol 3-5 e között- ahol elképesztően selymesen vált és olyat durrog közben, hogy azon kaptam magam, egy 100 méteres szakaszon 19-et váltottam :D Visszafele sincs az az érzésed, hogy ezt most megerőszakolod, határozottan nyomod, ő meg cserében határozottan  nyomja a gázfröccsöt. És durrog. Jó hangosan. Hogy ez hogy kapott minősítést, azt nem tudom, de kötelezővé tenném. Kuplunggal használva sima, japán 600-as kategóriájú a váltó, rövid úton, simán, gondolatra vált mindkét irányba. Lefele azért adtam gázfröccsöt. Durrog úgy is:D  A kuplung fura, szerintem rohadtul kint fog, olyan, mint ha el lenne kopva, de ez lehetett máshova állított kar, vagy tényleg elkopott :D A fék olyan BMW-s, kicsit húzod, nagyon harap, nagyon húzod, a szempilláid kopognak a rostélyon. Ami fura, hogy mennyire könnyed, Csőrikénél kb másfélszer szélesebb, de simán ugyanúgy mentem vele sorok között, nagyon nagyon kis erővel megy vele az irányváltás. A szélvédelemről nem tudok nyilatkozni, még csak meg sem kócolt sehol, szemüveg nélkül mentem krosszsisakban, a fedetlen bőrfelület aránya pedig 1:1 arányban volt a fedettel. (gy.k póló, rövidgatya). Az ergo szuper, állva és ülve is, sem elvenni, sem hozzátenni nem tudnék, nyilván egy 600 kilométeres nap után tudnék mondani mást is. Az infotainment-entertainment biztosan jó, semmit nem mertem megnyomni. Elfelejtettem megfigyelni, hogy a sztender gombja nyomja-e a talpam, azt majd legközelebb. Na, 100 szónak is egy a vége, majd egy egyszer odajutok, hogy 4-5 milliót gond nélkül játékra tudok fordítani, azt majd észreveszitek. :D Adddig vigyorgok Csőrikén tovább.

Akrás GSt mindenkinek!