CSABI Creative Commons License 1999.12.03 0 0 1747

Kanizsan van az E94-nek csuklos valtozata is. Ketto van belole, az elso meg 1998 tavaszan jott, szurke szinu, es "nagy" Fok-Gyem tabla van rajta, ki lehet vele irni mindent, es a vegallomasokat is jelzi. Haromajtos, allitolag ez a sorozat prototipusa. A masodik iden tavasszal erkezett, sarga, a szokasos Zala Volan helyijaratos szineit viseli. Na ezen mar az a hiper-szuper kijelzo van, ami miatt at kellett pl. Zalaegerszegen szamozni egy-ket jaratot. Ez mar negyajtos. Egyebkent belul keves allohely van, itt is 2+2 az uleselrendezes, mint a 412-n. De ez Kanizsan jo, mert itt nincs annyira tele a busz. A 32-n jar, lattam mar a 32, 32A, 32B-n (ezek nem gyorsjaratok, gy.k. egy vonal es a betetjaratai) a 32C gyorsjaraton sose, gondolom azert, mert itt gyakori a zsufoltsag. Meg van egy E92-es midibusz Keszthelyen, ezt nyaron kaptak meg, meg csak kepet lattam rola. Hogy milyenek az uzemi tapasztalatok veluk, nem tudom, nem beszeltem senki hozzaertovel. Osszel vett a Zala Volan meg harom csuklos buszt, de azok Raba Premierek, es nem Ikarusok. Ezekbol ketto Egerszegre, egy pedig Kanizsara kerult. Allitolag jovore is Rabakat vesznek. A szubjektiv velemenyem mind az Ikarusokrol, mind a Rabarol:
Naaaaaaaaaaagyon tetszenek!!!!! Korabban nem is szerettem a buszokat. Es a belsejuk is szepre sikerult, nekem valahogy a 412 szinei nem teszenek (belul), a muszakiakhoz nem ertek.
IK E94 varosi buszt lattam meg Gyorben, Sifokon es Kaposvaron, de csak szolokat.
A Zala Volanrol meg annyit, hogy az utastajekoztatasuk tenyleg katasztrofa, de egyre jobb ceg, a buszok tisztak, szinte az osszes varosi 200-asban megvan a hely a Babakocsinak. A menetrendet inkabb hagyjuk, az katasztrofa.

Csabi

Előzmény: illesf (1737)