Mlas45!
Vettem én is egy zajszint mérőt, de pont emiatt még ki sem próbáltam motornál. Kicsit kevesebb-több fordulat, picit máshova rakott mérő és már mást is mérsz. Meg ugye pl. a gs-nél ott a fojtószelep, ami lehet ki sem nyit, 3750 1/min-nél lehet szép halkat mérsz egy nyitott sportdobbal is, de teli gáznàl meg ordít.
A KTM 690 Duke-ot pályamotorozásra használtam, kiszedtem a gyári Akra dobból a fojtást, mert úgy volt egyáltalán élvezhető hangja, meg hallották pályán ha érkezem hátulról. Ha közúton mentem vele, akkor kis fordulaton használtam, mert úgy nagyon halk volt, teligázra viszont szégyentelenül ordított. A lényeg, hogy hangos motorral is lehet halkan közlekedni, ha akar az ember.
Ha lesz időm, megpróbálom megmérni a standard eljárás szerint a GS-t, meg mérek egy utcán 50-el, 60-al, 70-el elvonulóst, meg egy teligázon gyorsulós elhaladós zajt.