Angliából érkező csomaggal is eljátszották ezt, ahhoz szerintem nincs köze a USPS-nek ehhez, Royal Mail aták fel.
De lehet, hogy ettől független (akár részben) stimmel a teóriád.
A folyamat nem volt bonyolult, csak hosszú:
1. Panaszt tettem július 13-án telefonon, ami azért volt jó, mert 2 azonosítót is kaptam: a telefonhívás elején a hívás azonosítóját, illetve az ügyfélszolgálatos hölgy lediktálta, hogy milyen azonosítóval rögzítette a panaszt.
Ennek persze a pszichés nyugalmon kívül nem volt kézzelfogható haszna. Csak amikor a webes űrlapon ad be panaszt az ember, arról semmilyen visszaigazolást vagy azonosítót nem kap. Ennyivel volt megnyugtatóbb a telefon, illetve a levelezésekben lehet kicsit nagyobb súlyt kapott, hogy egy rögzített hívásban elhangzottakra tudtam hivatkozni.
2. A telefonos panasz bejelentéskor az ügyintéző hölgy megadta az email címét, ahova ezután elküldtem minden doksit:
- ebay tax invoice
- magyar vámhatósági igazolás
- paypal nyugta
- vámteher bizonylat
3. Várakoztam.....
4. Július 21-én írtak, hogy még vizsgálják, legyek türelmes
5. Várakoztam....
6. Augusztus 31-én írtak, hogy a panaszom megalapozatlan, nálunk nincsen semmi látnivaló, de itt van ez az angol nyelvű PDF, fáradjak ezzel a feladóhoz.
7. A többit neked köszönhetem, hogy megosztottad velem a linket. Sosem találtam volna meg, attól tartok.