. kata31 Creative Commons License 2021.08.31 0 0 1028

A fajlagos költség, amint említettem, mindössze 50 milliárd eltérés az M10 és az M0 nyugat közt. ahol 30 ezer vs százezrek érdeke áll szemben, miközben az M10, nem jut be a városba a bezárt M0 nélkül, hanem áll az ürömi körforgó dugójában. EU támogatottan pedig a drágább utat kell megépíteni a külső forrásból - te viszont a hasznosságot söpröd le és ezt nem csak rád mondom kontraként.

 

Mitől lenne Óbuda kiragadott a Graphisoft parkjával és az átjárással Újpest felé? - a 2x2 sáv nem a zsámbéki medencének kell, hanem a várható forgalom számának.

 

A nagyon nem mestertervben egyet értek, az M100 az Esztergomi turizmus és a Dorogi ipari fejlődés útja, teljesen más funkcióval, mint a fővárosi elkerülő M0 szakaszok, amik mind megépítendők.

 

Mivel a TEN-T magterületnek van csak forrása 2030-ig, ma azon kellene vitázni, hogy a szinte egyszerre építendő, régen szükséges utak az M10-el is akkor koncesszióból, vagy hitelből(akár unión kívül) esetleg kötvénykibocsátásból finanszírozandók.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1026)