Doriya Creative Commons License 2021.08.31 0 0 1190

A hónapban rendeltem Ebay-en, be is fizettem az áfát. Ekkor még gondoltam de jó van ez az IOSS semmi dolgom nem lesz és megjön minden tök gyorsan és még vám kezelést se kell fizetnem. Nem telt el túl sok idő a vásárlás után, kaptam is a fecnit, hogy megjött a csomagom, de picivel több szöveg volt rajta, mint általában. Az extra szöveg tételesen lebontotta, hogy a postán amennyiben szeretném átvenni a csomagomat fizessek áfát és vámkezelési díjat is. Itt még egy kicsit optimista voltam, hogy elviszem az IOSS Invoice-t (számlát), amit az Ebay adott vásárlás után. Gondoltam biztos bemutatom, bepötyögik róla az adatokat, látják, hogy be van fizetve és minden jól megy. Valóságban nem ez történt, a papírt nem akarták figyelembe venni, ha akartam a csomagot fizetnem kell. Ekkor picit dühös lettem már, de kifizettem. Amint hazaértem írtam is egy panaszt a postának, amelyre jött 2 nappal később copy-paste válasz a IOSS működéséről. Hát köszönöm a semmit. Az e-mail-ben volt egy telefonszám is, amit fel is hívtam, ahol elpanaszoltam a problémámat. Kértek tőlem egy tracking azonosítót, itt gondoltam, hogy végre vége lesz az egésznek, de nem. Miután megadtam kiderült, hogy a rendszerben ehhez nincs társítva IOSS azonosító. Mondtam nem probléma van nekem az is, de egyből válaszoltak, hogy az alapján nem tudnak keresni. Azt javasolták, hogy az eladót keressem meg. Találtam egy Ebay oldalt a refundok-ról, ahol volt egy VAT-tal kapcsolatos form, amit kitöltöttem és csatoltam hozzá a kapott IOSS Invoice-t, illetve a posta által adott számlát. Jelenleg itt tart a dolog. Reménykedek, hogy az Ebay megszán és visszaadja az áfát.