NZA
1999.12.02
|
|
0 0
1624
|
Szerintem azert nem kene ilyen sarkitottan fogalmazni. En ugy is nezhetem a BKV+ jaratokat, mint elso lepes. Hiszen a 80-as evekig nem merult fol a vallalat dolgozoiban, hogy egy buszt nem eleg takaritani (mar ha takaritotak - de megsem ez volt az elsodleges szempont), de olyan belsovel kell ellatni, hogy vonzo legyen. Ugy is fogalmazhatnek, hogy ez az elso lepes az iranyba, hogy a vallalat dolgozoit szocializaljak egy magasabb fenntartasi szinvonalhoz.
Nehez egy ilyen meretu vallalatnal egy csapasra bevezetni a valtoztatasokat. Jo pelda az ejszakai elsoajtozas ugye: a BKV-nal nem sikerult mukodokepesse tenni ezt a szabalyt, mert a soforok _nem_voltak_hozzaszokva_ ahhoz hogy jegykezelest is vegezzenek - a vallalat gyakorlatilag elszabotalt a szintjein keresztul egy koltsegcsokkento intezkedest. Ugyhogy szerintem igenis kell szoktatas - szerintem ezert helyes, hogy eloszor nehany kivalasztott vonalon kezdenek jobban odafigyelni a szinvonalra (kisebb valtoztatasokat szerintem konnyebb szamonkerni).
Valasszuk szet ezt attol a kerdestol, hogy a BKV donteshozoi kozott autobuszlobbistak, hogy egyes kulteruletekrer kevesbe figyelnek oda, mint masokra. |
Előzmény: Carpy (1620)
|
|