stika Creative Commons License 1999.12.02 0 0 22
Whitey,
csak az általános benyomásomat írtam, három nap alatt nem tudtam teljesen kiismerni a Borát. Vagyis: a Bravohoz képest lomha, a kanyarba nem olyan "sínautó", a Bravoban sok apró szelemes, egyedi megoldás van, ilyeneket hiányoltam a Borából. Pl. az utas előtt az ablak és a műszerfal között egy nagy kihasználatlan felület van, ide egy bemélyesztett tálca kellene. A rádióból ki kell venni egy előlapi chippet loppásgátlás miatt, a Bravo rádiót nem lehet lopni mert az egyedi forma miatt csak másik Bravoba lenne jó. A műszervilággítás kékes-fehér színe engem nagyon zavart. A pedálok közel vannak, előfordult, hogy egyszerre nyomtam a gázt és a féket. A Bravoban sokkal kényelmesebben érzem magam, minden kézre áll, az üllés is fotelszerűbb. A Bravo kívűl-belül gömbölyded, izgalmas, a Bora unalmas tucatautó. És az ár. Az én Bravomban van elektromos ablak, metálfestés, szinezett ablakok, CD-s HI-FI. Abban a Borában ezek nincsenek, plusszként van ABS, de 900 kilóval drágább.
Előzmény: Whitey (20)