frakciós Creative Commons License 2021.08.29 0 0 14543

Szia!

A fúvóka méreteket a gyár átfolyási értékekben adta meg. Ebből mm re átszámolni nehéz. Többé kevésbé a 0.45 mm fő és 0.35 mm üresjárati  a megfelelő. A szívótölcsér levétele vagy a nyeregcső szűkítőjének kivételével lehet kísérletezni a helyes méret megtalálásához. Ha tölcsér nélkül jól megy akkor tölcsérrel kisebb fúvóka kell. A javító készletek nem túl méretpontosak eléggé pénzkidobás. Inkább bontott cucc. Személy szerint a tuningolás miatt nagyobb főfúvókát használok amit fúrással készítek. 0.50-0.55 mm. És ehhez több levegő jár a tölcsérbe pótlevegő furattal. Sőt készült felbővített szívónyílású karbi (13 mm) is ami nagyjából azt tudja mint a K60B.

Ha alapjárat és teljesítmény probléma van és tiszta a üa rendszer akkor fontos a főtengely szimering kontrollja. Hengertalpnál csak nagy baki" esetén fújhat ki. Gázszivárgás spray remek az ilyen hiba feltárásához meg a lyukas benzintartály javításánál is. Szerencsére a Romet karbi egyszerű. A kitakarítása szokott sokaknak gondot okozni. Az úszóház fedél tűszelep fészek vagy a főfúvókatartó cső melletti lerakódások és az alapjárati csatorna kis furata. amit a buggyant benzin elgyantásít, ezek kitakarítása türelmet igényel. És a talp deformáció visszanyomását is rendszerint el kell végezni.

Előzmény: Deguton (14542)