Helló Alfa!
Mi a helyzeted az új porlasztóval?
Kedves Roncsfelújító vagy Frakciós vagy bárki!
Én változatlanul kínlódok az alapjárat beállítással és a gyertya kormos voltával.
Egy pörgős alapjáratot sikerül kihoznom, ami kb 1/2 súber állásnál jön össze.
Mondanom sem kell, hogy így nincs tartalék gáz és persze erő sem a II. sebesség fokozatban és alig hiszem, hogy ez normális alapjárat.
Amit megtapasztaltam, hogy a japán felújító készlet súber tűje eltérő az eredetitől. Több (4) rajta a rovátka és alúlról számítva magasabban vékony (fentebb vastagodik így más a karakterisztikája).
Visszaraktam a régi rozsdamentes acélt legfelső beszúrásba.
Újabban néha gázelvételt követően durrant egyet-egyet a henger elejénél.
Talptömítés lehet probléma? Gondolom, ha ott kilő akkor falsot is szívhat ami........már nem is tudom.
Kicsit fázok megbontani a hengert.