Köszönöm a tippet, a kapcsolónak a saruja volt lehúzva, így érthető, miért nem állt le :) Plusz a gázbowden háza is ki volt akadva, tehát nem csoda, hogy pörgött magától..
Ezeket orvosolva, szépen rögtön indult, egész használható volt az alapjárat, az automata szivató szerintem nem működik, vagy meleg volt, és nem akart, de láttam, hogy nem mozdította a pillangószelepet.
A motor alapjáraton szépen jár, fel is pörög, meg tartja is a fordulatot, talán lehetne kicsit hirtelenebb a gázreakció, de majd szépen behangolom.
A kaszálást is kipróbáltam, az a része is működik, a csapágyak szóltak egy kicsit az elején, majd mindegyik zsírt kíván, szét kell kapnom.
Pár kérdésem maradt:
- alapjáraton néhanéha magától nőtt és csökkent az alapjárat, az mitől lehetett? Nem nagyon, csak éppenhogy hallhatóan
- amikor már bőven bemelegedett, akkor leállítom, és rögtön elindítom, csodásan indul. Azonban állt 5-10 percet, próbáltam ráindítani, de nem ment, szerintem be is köpte. Ez így normális? A kocsim is nehezebben indul ebben az időintervallumban, szóval gondolom igen, de jó kérdés :)
- plusz amikor akartam melegen indítani, akkor észrevettem, hogy könnyebb volt rántani. Az csak azért volt, mert rendesen fel volt olajozva a henger, vagy mert meleg volt és a tágulás miatt?
Amúgy van valami howto arra, hogyan és mit kell karbantartani? (zsírzás, stbstb..)