segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.08.20 -1 1 469365

Az elso 1016 tipusok csak eszak-del relacioban mehettek a ket orszag kozott.

 

A két változat gyakorlatilag egyidős.

Eleve a 1016 arra volt szánva, amit most is csinál (van elég meló 15kV alatt is), meg többet is vettek volna belőle, aztán, mivel a 1116 alig volt drágább (35 vs. 36 millió ATS), inkább abból vásároltak be nagy tételben, mert egyszerűbb így diszponálni.

 

De a DB-nek voltak mas forrasbol mozdonyaik

 

A német-osztrák átjárhatóság jóval ezek előtt is biztosított és megoldott volt.

 

Eleve modularis szerkezetu mindenfele igenynek varialhato gepet tervezett a Siemens.

 

Na és, szerinted az ES família nem ilyen?

Van görög ES, van litván ER (a dízel verzió), van, amit csak akartok.

 

a kettonel ment a penzszoras...

 

A fejlesztés, mint olyan, qrva drága. Ezzel nem nagyon van mit tenni.

Előzmény: Törölt nick (469360)