Az elso 1016 tipusok csak eszak-del relacioban mehettek a ket orszag kozott.
A két változat gyakorlatilag egyidős.
Eleve a 1016 arra volt szánva, amit most is csinál (van elég meló 15kV alatt is), meg többet is vettek volna belőle, aztán, mivel a 1116 alig volt drágább (35 vs. 36 millió ATS), inkább abból vásároltak be nagy tételben, mert egyszerűbb így diszponálni.
De a DB-nek voltak mas forrasbol mozdonyaik
A német-osztrák átjárhatóság jóval ezek előtt is biztosított és megoldott volt.
Eleve modularis szerkezetu mindenfele igenynek varialhato gepet tervezett a Siemens.
Na és, szerinted az ES família nem ilyen?
Van görög ES, van litván ER (a dízel verzió), van, amit csak akartok.
a kettonel ment a penzszoras...
A fejlesztés, mint olyan, qrva drága. Ezzel nem nagyon van mit tenni.