jee_c Creative Commons License 2021.08.13 0 0 63758

A logisztika az kemény lenne, valóban. Valószínűleg ezért is nem csinálnak ilyesmit.

 

Előre kellene jelentkezni (ez már az applikációk világában azért megoldható lenne), leadni a kocsit (mert gondolom nem engednék, hogy a tulaj hatson fel a szállító vagonra), közben beülni a személykocsikba..

 

Ki kellene számítani a kapacitást is, hogy egy szerelvény hány autót tudna vinni.. (két szinten lehetnek az autók).

További bonyolódás lenne a vagonra fel és leszállításkor. Hirtelen rengeteg autó jelenne meg az állomsá környékén, tehát ott alakulna ki dugó.

 

Speciel sokkal jobb lenne, ha a Balatonon lehetne autót (vagy egyéb kisebb járművet) bérelni a hét végére. Ember lemegy vonattal, ott bérel vmit, ez akár elektromos is lehet, használja a hét végén, majd leadja, és felszáll vonatra, és azzal tér vissza Budapestre (vagy ahonnan jött), mindenfajta dugózás nélkül.

Sőt, a legmájerebb az lenne, ha önvezető autót lehetne bérelni úgy, hogy csak akkor bérli az ember, ha épp szüksége van rá, hiszen az autó úgy is csak áll kihasználatlanul az idő nagy részében. Az önvezető azért lenne jó, mert elmenne az illető tartózkodási helyére, így kényelmes is lenne a kölcsönzés.

 

Persze, ha valaki ragaszkodik a saját autójához, akkor ez a bérlés dolog nem játszik.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (63756)