peterch
2021.08.13
|
|
0 0
120987
|
Szia !
Szerintem nem olvastál figyelmesen ! :-) Én ezt írtam :
" Egy HMV tárolóban azért van az anód , hogy az kösse le a szabad oxigént a vízben . Mivel ott van állandó fogyasztás , így frissvíz utánpótlás , amiben van oxigén . "
Te meg ezt írtad : " HMV eseten nincs olyan hogy nyitott meg zárt rendszer!!!! "
Ahol állandó a frissvíz utánpótlás , az olyan mint egy nyitott rendszer , ami az oxigén utánpótlást illeti . Úgy tudom ,hogy azért teszik az anódot a HMV tartályba , hogy azt oxidálja a friss vízben található oxigén és ne a rendszer fém elemeit . Nyitott rendszernél a szakiktól azt olvastam , hogy olajréteget hoznak létre a nyitott rendszer kiegyenlítötartályában lévö víz felületén . Állítólag az is meggátolja az oxigén bejutását a vízbe . Csak úgy mellékesen , a hajók oldalán is láthatsz cinkböl készült téglatesteket felerösítve , ami a hajókat védi a gyors rozsdásodás ellen .
|
Előzmény: Unicalfan (120984)
|
|