Racilaci Creative Commons License 2021.08.12 0 6 1083

Aug. 1-től jelentős fejlesztések révén rendbe tették a Tiszaújváros-Polgár-Tiszagyulaháza-Tiszadob-Tiszalök-Tiszavasvári-Nyíregyháza szakasz közlekedését. Így ez a hármas megyehatár térsége soha nem látott mértékben átjárhatóvá vált (s ez ugye kiegészíti a tavaly felfejlesztett Eger-Polgár-Nyíregyháza üzemet).

 

Két napnyi figyelgetés alapján a következő látszik, a rendszámok a mai napi forgalmat mutatják, ami enyhe változás a tegnapihoz képest

 

 

Tiszavasvári-Tiszaújváros

 

4:15 csak Tiszalöktől közlekedik, a tiszalöki telephelyes JSZ-375 járta

4:59 RWE-762 (vlsz., de nem biztos, lehet, hogy NWX-321)

8:10 LNV-757

12:10 NWX-321

14:10 NWX-322

16:10 SSM-435

18:10 csak Tiszadobig közlekedik NWX-321

 

Tiszaújváros-Tiszavasvári

8:30 NWX-321

12:30 KJF-507

14:25 NWX-321

16:30 RWE-762

20:35  csak Tiszalökig közlekedik, JSZ-375

22:25 csak Tiszalökig közlekedik, NWX-322

 

Nyíregyháza - Tiszaújváros

5:35 NWX-321 (vlsz., de nem biztos, lehet, hogy RWE-762)

6:35 KJF-507

9:35 LWA-387

12:35 LGF-383

14:35 RWE-762

16:35 LWA-387

18:35 JSZ-375

19:35 NWX-322

 

 

Tiszaújváros - Nyíregyháza

 

5:30 JSZ-375

6:25 LWA-387

7:30 RWE-762

10:30 LNV-757

13:30 LWA-387

15:25 LGF-383

17:30 NWX-322

18:30 SSM-435

 

 

Az látszik, hogy a régi tiszagyulaházi forda (LWA-387) napi 4 Tuv-Tiszagyulaháza és 3-4 Polgár-Tiszagyulaháza járat helyett kapott 2 teljes kör hosszú Tuv-Nyíregyházát, s vlsz. tiszaújvárosi telephelyes, az újtikosi sofőr pedig beutazik műszakkezdés előtt. 

 

A többiek ennél valamivel bonyolultabb módon közlekednek, hiszen "betétjáratokat" is teljesítenek vagy mert tiszadobi, tiszalöki telephelyesek, vagy mert besegítenek a változatlanul aránylag sűrűn közlekedő (Tiszadob)-Tiszavasvári-Nyíregyháza üzembe, vagy mert Tiszaújvárosból csak Tiszavasváriig jutnak el.

 

Egyelőre a különböző fordákat próbálgatom összerakosgatni, de ahhoz jobban kell koncentrálni ezekre a "betétjárati" viszonylatokra.