Aug. 1-től jelentős fejlesztések révén rendbe tették a Tiszaújváros-Polgár-Tiszagyulaháza-Tiszadob-Tiszalök-Tiszavasvári-Nyíregyháza szakasz közlekedését. Így ez a hármas megyehatár térsége soha nem látott mértékben átjárhatóvá vált (s ez ugye kiegészíti a tavaly felfejlesztett Eger-Polgár-Nyíregyháza üzemet).
Két napnyi figyelgetés alapján a következő látszik, a rendszámok a mai napi forgalmat mutatják, ami enyhe változás a tegnapihoz képest
Tiszavasvári-Tiszaújváros
4:15 csak Tiszalöktől közlekedik, a tiszalöki telephelyes JSZ-375 járta
4:59 RWE-762 (vlsz., de nem biztos, lehet, hogy NWX-321)
8:10 LNV-757
12:10 NWX-321
14:10 NWX-322
16:10 SSM-435
18:10 csak Tiszadobig közlekedik NWX-321
Tiszaújváros-Tiszavasvári
8:30 NWX-321
12:30 KJF-507
14:25 NWX-321
16:30 RWE-762
20:35 csak Tiszalökig közlekedik, JSZ-375
22:25 csak Tiszalökig közlekedik, NWX-322
Nyíregyháza - Tiszaújváros
5:35 NWX-321 (vlsz., de nem biztos, lehet, hogy RWE-762)
6:35 KJF-507
9:35 LWA-387
12:35 LGF-383
14:35 RWE-762
16:35 LWA-387
18:35 JSZ-375
19:35 NWX-322
Tiszaújváros - Nyíregyháza
5:30 JSZ-375
6:25 LWA-387
7:30 RWE-762
10:30 LNV-757
13:30 LWA-387
15:25 LGF-383
17:30 NWX-322
18:30 SSM-435
Az látszik, hogy a régi tiszagyulaházi forda (LWA-387) napi 4 Tuv-Tiszagyulaháza és 3-4 Polgár-Tiszagyulaháza járat helyett kapott 2 teljes kör hosszú Tuv-Nyíregyházát, s vlsz. tiszaújvárosi telephelyes, az újtikosi sofőr pedig beutazik műszakkezdés előtt.
A többiek ennél valamivel bonyolultabb módon közlekednek, hiszen "betétjáratokat" is teljesítenek vagy mert tiszadobi, tiszalöki telephelyesek, vagy mert besegítenek a változatlanul aránylag sűrűn közlekedő (Tiszadob)-Tiszavasvári-Nyíregyháza üzembe, vagy mert Tiszaújvárosból csak Tiszavasváriig jutnak el.
Egyelőre a különböző fordákat próbálgatom összerakosgatni, de ahhoz jobban kell koncentrálni ezekre a "betétjárati" viszonylatokra.