Szervusz!
Köszönöm a segítőkészségedet, nagyon rendes tőled, de kicsit félreértetted akkori kérdésem!
(Vagy most én értelek félre téged? :-) )
A kocsivégek elkeskenyedéséről, ill. el nem keskenyedéséről már tudtam, pár évvel ezelőtt szembesültem vele, hogy a Rivarossié nem keskenyedik, de ez nem trehányság részükről, hanem ők a 'B' sémájú eredetit vették alapul az 'Y', ill. 'Y - B70' -nel szemben. (Sőt, a régi 1:100 -as, PIKO-SCHICHT DR-es kocsijaira is elmondható ez.)
Amit ott és akkor kérdeztem, de utána meg is lett válaszolva, hogy a TILLIG 'Y' kocsijain a kasztni alján hosszában végighúzódó, alvázat imitáló elkeskenyedés megvan-e a PIKO 'Y' kocsiján is?
(Szerencsére nincs! Nem is értem a TILLIG -et, miért tette azt oda plusz munkával?)
Persze lehet, félreértettelek, és nem pont nekem írtad, hanem csak általánosságban.
A köszönet mindenképpen jár, pláne, hogy a "pontozásból" úgy látom, többek számára ez fontos, új infó!