Vid ispán Creative Commons License 2021.07.29 0 0 39951

Azokon a Beatles-hétvégéken is csak a 20 Golden Hits-et mondták föl leckeszerűen.

Nekem mondjuk különösebben nem szívfájdalmam, hogy melyik rádió mennyi Beatlest nyom. A kereskedelmi média lényege, hogy növelje a hallgatottságát/nézettségét, mert ez bevonzza a reklámokat és vele együtt a bevételeket. Magyarországon pedig van egy elég jól kitapintható és számolható rajongói réteg, aminek mérete a vonatkozó könyvek eladási példányszámaiban is meglátszik, kereskedelmi szempontból viszont nem igazán számottevő. Különben is, miért hallgatna rádióban Beatlest, amikor ott vannak az egyéb eszközei hozzá?

Nekem tizenéves lányaim vannak, és azt tapasztalom, hogy ez a generáció nem is nagyon hallgat rádiót. A streameket nyomják, nemrég például a nagyobbik megkért, rakjak össze neki egy Beatles-összeállítást. Naná, hogy örömmel megcsináltam, és csak azért se a klasszikokat.

Előzmény: sutcliffe (39945)