AlfaBull Creative Commons License 2021.07.21 0 0 14521

Rendben. Minden esetre most rendeltem egy komplett karburátort. Mert lehet hibás az úszó, a tű, annak az ágyazata, kopott a súber, a súbertű vagy a kehely, vagy lehet kitisztíthatatlan etilén-gyanta a belső járatokban - ez túl sok variáció. Úgy gondolom, hogy - feltételezve, hogy az új karburátor hibátlan - amennyiben továbbra sem lesz jó a motor járása, terhelhetősége, akkor legalább egy hibagóc kiiktatva, és tovább léphetek az elektromos hibalehetőségek kizárására.

 

Gondoltam arra is, hogy külön-külön megrendelem a karburátor fent említett alkatrészeit, de úgy kb. annyiba kerülne, mint a teljes karburátor mindenestől. Plusz a porlasztóház belső járatdugulásait csak így tudom kizárni. Úgyhogy most várok az alkatrészre, aztán majd megírom, hogy mire jutottam. Ha az új porlasztóval megjavul a motor, akkor kíváncsiságból elkezdem átszerelni az alkatrészeit a régibe, mert nagyon fúrja az oldalamat, hogy mi okozza a hibát. A tanulság kedvéért. Mert könnyen lehet, hogy egy kopott, 200 Ft-os súbertű, vagy annak kiverődött kelyhe áll az egész mögött.

Előzmény: Deguton (14520)