Roncsfelújító!
Kondi cserélve, megszakító sima, fényes, tekercs vissza a régi, mivel a magyar 0,3 as gyertya hézaggal is épphogy, N15yc vel még úgy sem. (Érthetetlen a keskeny vasmag az eredetihez meg az indiaihoz képest.)
Hogy a kondi tartóját miért nem hegesztik magasabbra miközben a fenekének bőven volna hely az alaplap mögött? A lendkeréktől való távtartás miatt megint barkácsolnom kellett, de így már van hézag (ott is).
1-ben megindul, 2-ben szívesen poroszkál, ha odahúzom neki bátran megindul, majd lehörögve leáll, (tisztára mint amikor a Trabit, MZ-t, Babettát szívatóval állíto(tta)m le a másnapi könnyű indításért) gyertya kormos.
Egy másikkal indul csak és aztán ugyanaz a játék.
Most jön a szívóoldal ellenállás (g.tölcsér, szűkítő) csökkentés.
Ami még feltűnt: az üza vezeték mindig csak félig telt, gáz adagolásnál látszik a szint változás.