turbo2 Creative Commons License 2021.07.19 0 1 2726

Tisztelt Vodafon !

 

A LEGNAGYOBB TISZTELETTEL EZ AMIT ÖNÖK NYÚJTANAK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CÍMEN EGY NAGY RAKAT SZAR!

 

4 órája próbálom elérni önöket mint kiemelt üzleti ügyfél, mert nem működik a telefon szolgáltatásuk SE!

Mindenféle trükköt bevetve  (új értékesítés kérése) sikerült egy hölggyel (Molnár Éva) aki "közvetlenül" kapcsolta a hibabejelentést, ennek 23 perce és az elmúlt 4 óra után újra zenét hallgatok.

Felháborítónak tartom, hogy a pénz beszedésén kívül az ügyfelek szó szerint le vannak.... 

A UPC szolgáltatása se volt hibátlan , de az önöké egyszerűen 0

 

Nem tudom van-e haszna , de mindenesetre panasszal élek a hírközlési hatóság felé .

 

7994140