turbo2
2021.07.19
|
|
0 1
2726
|
Tisztelt Vodafon !
A LEGNAGYOBB TISZTELETTEL EZ AMIT ÖNÖK NYÚJTANAK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CÍMEN EGY NAGY RAKAT SZAR!
4 órája próbálom elérni önöket mint kiemelt üzleti ügyfél, mert nem működik a telefon szolgáltatásuk SE!
Mindenféle trükköt bevetve (új értékesítés kérése) sikerült egy hölggyel (Molnár Éva) aki "közvetlenül" kapcsolta a hibabejelentést, ennek 23 perce és az elmúlt 4 óra után újra zenét hallgatok.
Felháborítónak tartom, hogy a pénz beszedésén kívül az ügyfelek szó szerint le vannak....
A UPC szolgáltatása se volt hibátlan , de az önöké egyszerűen 0
Nem tudom van-e haszna , de mindenesetre panasszal élek a hírközlési hatóság felé .
7994140
|
|