hmsoft Creative Commons License 2021.07.14 0 0 5322

Lenne létjogosultsága. Annyira, hogy az északi transszib 3 kV= szakaszai közül a "középsőn", azon belül Jekatyerinburg és Balezino között, szép csendben bevezették a vegyes forgalmat, 6300 és 8300 tonnás alapegységekkel. Ezen a vonalszakaszon az Urál környékére eső rész dombvidéki, attól nyugatra viszont fokozatosan átmegy síkvidékibe. A dombvidéki miatt, 8300 tonnához ugyanúgy kb. 13 MW kell, mint a keleti végeken. De amennyi 8300-as jelenleg adódik, azokat a már beszerzett, buszterszekcióval kiegészített 2ESz10-esek el tudják vinni. Ha hirtelen a nyakukba szakadna mégegyszer ennyi, azonnal felmerülne az igény jónéhány további trióra, és ott már a korábban említett meggondolás mentén, helye volna a triók helyett a Bo'Bo'Bo' kétszekciósoknak. Ámde, amíg a keleti végek a Transzmasholding kezében vannak a mostani felállás szerint, addig a transszib északi és déli ágainak a közepén a Szinara rendezkedett be, és persze védi is a szeletét a tortából. Nekik viszont egyelőre nincs Bo'Bo'Bo' járműszerkezetük - hangsúlyozom, egyelőre.

hm

Előzmény: hotto (5321)