TLBY Creative Commons License 2021.07.02 0 0 135580

Elvileg, amit néhányan Németországból ügyeskedtek eddig, arra is rányomják a 27% sarcot, plusz az üzemanyag áremelés a szállítási költségen is 5-10%-ot fog dobni, így egy frankó 40%-os drágulás is összejöhet.

Mindez elhanyagolható, ahhoz a tényhez képest, hogy bontogatni (=szétbarmolni > "a posta a többletfeladatok ellátására mintegy 200 új dolgozót alkalmaz") fogják a cuccot, hogy ténylegesen milyen/értékű terméket tartalmaz. Ez vagy minden küldeménynél így lesz, vagy csak, amit nem "elővámkezeltet" a küldő. Így a "kevésbé eredeti" darabok sem sűrűn fognak megérkezni meg még, amit azon felül, ilyen-olyan címen lefosztanak.

Megnézném a postást, hogy a 4 kínai karakter gyártmányú kütyüről, hogy állapítja meg, hogy az eredeti, utángyártott, vagy koppintott...

Pl. a kiváló CE jelölésű, Smart Watch "gyártmányú" "okos" órák. A szemétbe való képződmények értékbecsléséről nem beszélve.

Állítólag már tervezik a kínaiak az EU-n belüli raktárakat, az meg, hogy kerül oda majd az áru balladai homályba vész.

 

Előzmény: Kraz 677 (135579)