A felsovezetek permetezo jarmurol keszult kep ((c) Izso Zoltan):
http://galahad.elte.hu/~nza/295.jpg
2. Hat, meg az M III-as es P III-asokbol lehetsege egy M+VP szerelveny. Lesz meg valmikor egy M IV+P XII-es vonat, ez is jol mutat majd.
3. Van egy fuzet, hogy melyik jarmuvet milyen koru allapotra szertnek felujitani. Ebben pl.: az 1714-es, a lorinci ikerkocsi es a 2806-os BSzKRt korabeli lesz. kulonosen a 2806-os mondjuk az 5884-gyel mar a 50-es 60-as eveket felidezheti (persze a festes kicsit eltero lenne es igazabol ket nyitott potkocsi kene ra). Vagy vissza kene rendes szinekre festeni a ket kettosfeljaros potkocsit, ez mind-mind jart az 50-es 60-as evekben. Igazabol vissza kene kerni Szegedtol es Debrecentol az 2500-as ikerkocsikat, ez igen jellgzetes Budapesti konstrukciok. Mukodokepesse kene tenni az 1000-est es az 1625-ost is.
Sajnos mire erre penz lesz, addigra nem lesz aki emlekezne ezekre a kocsikra.
4. Szerintem a Kozvagohidra kellett volna telepiteni ezt a muzeumot, ott volt az ures villamos+HEV kocsiszin, nagy terulet, HEV, villlamos tok jol elerheto lett volna, raadasul a 100 eves epuletet sem kellett volna lebontani. Remelhetoleg, ha osszekotik a 17-est a 19-essel, akkor Margit hidnal megcsinalnak egy uj osszekotest a villamoshalozattal.
5. Ne tudd meg, mennyire merges voltam aznap. Ott all ezer ember, jott unnepelni, elmenyt szerezni; ezek meg az adodo alkalmat sem hasznaljak ki, hogy egy kicsi jo benyomast tegyenek magukrol. Kesz szerencse volt, hogy visszafele Budafokig el lehetett menni...