NZA Creative Commons License 1999.11.17 0 0 908
Nos egy kicsit sok minden gyult ossze:
A permetezo trolirol:
"folyamatos muterhelesnek eleg meleg lenne, bar ki tudja"
Ha amugy is telen hasznaljak az a kicsi meleg eleg jol jon. Egyebkent erdemes a hoseproket megnezni, ezeken az inditoellenallasok kozul nehany mindig be van teve az utasterbe hogy legalabb ne fazzanak.
1000-esek: egyedul a 1074-es uzemkepes, az 1000-esbol valami nagyon hianyzik emlekeim szerint (csak arra nem emlekszem, hogy mi).
Korter: a 47-es Budafok fele eso megallojaban a belso sinszal annyira elkopott, hogy mar a valyun jartak a kocsik, sot, tobb helyen a valyu is letort mar (!). Ezert volt kiteve az 5 km/h, ezt csereltek ki - de csak a belso sinszalat. (Tenyleg, tudjatok, hogy miert a belso kopik el?)
BGy - ne rugdossatok, a mult heten szulesi szabadsagon volt.
Thokoly & Hungaria = agyrem. Valoszinuleg az elso leaszfaltozas egy ideiglenes helyreallitas volt. Ezutan mentek a Veperdy Tomiek arrafele a tanulo UV-vel, ennek a forgalom szunetnek a kovetkezmenye az, amit a valtovassal hegeszto kocsi kepen orokitettek meg. (Ti. a sin teljesen elkoszolodott.)
KCsV 7 - itt igazabol jo a fek konstrukcioja, csak a vezetok turelmetlenek kivarni, mig a kocsi siman megall.
10-es busz - egyenlore meg uzemel, nincs kiteve semmilyen halalhir.
Előzmény: Járaszája (861)