Ez a fórum is mutatja, hogy mennyire nem normális országban élünk.
Egy normális országban olyan nincs, hogy a kivitelező elrontsa, mert azt meg akkor nem kell átvenni, illetve garanciában kell kijavíttatni. Nekem az a véleményem, hogy ami elsősorban el volt rontva, az a kiírás.
Itt jó magyarosan valakik kilobbiztak valamit, az biztos, hogy amögött maximum alibi hatástanulmányok voltak. Abban én is biztos vagyok, ha nem húznak most drótot (amit azért biztosan előkészíttettem volna, mint a 2-esen), és a pénzt csak a pályára költik, akkor jobb eredmény lehetett volna, HA lenne is hozzá jármű. Az utóbbit viszont nem lehetett ennyi pénzből megoldani.
Ami kellett volna, az egy komplex közlekedésfejlesztési koncepció a Balaton térségére. Benne minden járművel, vasút, busz, hajó. Megálmodni egy ideális világban, hogy hova akarunk eljutni. Felmérni, hogy oda hogy tudunk eljutni, akár Akarattya-Aliga, Fűzfő-Hajmáskér, Szigliget-Keszthely szakaszokkal, de akár egy Alsóörs-Veszprém feltámasztással. Milyen menetrend, hova két vágány, stb.
És ha ez megvan, akkor megnézni hogy most mennyi pénz van, és ezt hol tudjuk a leghatékonyabban elkölteni úgy, hogy aztán azt ne kelljen kidobni ahogy megyünk az elképzelt ideális felé.